17/12

Idag är det sista skoldagen, sen är det LOV! orkar nog inte åka in till skolan imorgon för att fika och sen åka hem igen..
Ska på julbord med jobbet idag, tur att Malin ska med så vi sänker medelåldern en aning :P
Var på torp igår med mamma, skulle köpa julklappar men jag hittade ingenting, bara en (väldigt) försenad födelsedagspresent till Caroline.
Imorgon är det fredag och dags för utgång :D ska vara antingen hos mig eller hos Natalie och laga mat och förfesta, kulkulkul! Undra vad jag ska ha på mig? kanske borde köpa något nytt? men det blir ett senare problem.
Har min sista fotolektion för i år nu, och jag är inte klar med alla bilderna, men jag orkar verkligen inte för jag tycker att det är så himla tråkigt med foto, och hela medieprogrammet. Men jag har världens bästa klass, så jag står ut!
Snart är det STUDENTEN! Har fått räkningen på min studentmössa nu, ( är väl enda gången man har blivit glad att få en räkning )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0