dör långsamt i skolan

Nu har jag foto, har precis varit i studion och fotat lite..

I onsdags blev det utgång, inte alls så mycket folk ute men det var trevligt ändå :) Gabbsan var full och glad, som tur va :P! I torsdags stannade jag hemma från skolan, sov hos Haris och jag orkade verkligen inte gå upp ifrån honom, så jag stannde hela dagen! Skulle på kalas hos Emelie i lördags MEN ingen kunde köra mig till tåget i Uddevalla, mamma försvinner alltid när jag behöver henne som mest, dumma henne! och ingen annan kunde köra mig heller! :( Så för att göra mig glad, kom Haris, Rebecca,Selle,Maja och Hampus hem och hade med sig räkor, alla åt det förutom älsklingen, som åt grillad kyckling. Sen blev det chips och godis föt hela slanten, gott gott gott. Har varit en riktig tjockishelg, men gott var det! :D

Snart är det jul, och vi ska vara hemma hos pappa med hela hela hela familjen, som vi inte har varit på sju år, så jag är nöjd :) <3

och en sak till, jag ska färga tillbaka mitt hår blondt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0