födelsedags firande hos gabbi

Gårdagen, Jessica hämtade mig i Uddevalla sen åkte vi till torp och köpte strumpbyxor och paljettshorts ifrån HM! sen åkte vi hem till mig i Henån och började göra oss iordning eftersom vi skulle hem till gabbi och fira hennes födelsedag & sen vidare till harrys. Jessica var chaufför så jag höll henne sällskap och var helt nykter! Hemma hos gabbi var det helt fullt med folk, nästan hela hennes klass, massa varekil folk och så några ifrån henån .. det var riktgit roligt att träffa gabbi, amanda m.m. var riktigt längesen! Att vara på Harrys nykter är väl inte direkt någon höjdare, men det var ändå kul att se alla fulla människor stå och dansa och man hoppas verkligen att det inte är så man ser ut själv haha! Sen gick vi vid halv 2 till pingvin och åt mat sen mötta jag upp Harry & Joel, så gick vi hem till harry....en va sur, en spydde och aa ni vill nog inte veta resten haha. Jag hade tänkt att vara duktig och ta mig till skolan i morse, men jag var väldigt trött & sjukt ont i halsen så jag släppte det ganska fort. Nu sitter jag här och kollar på när J & H ligger i soffan nästan på varandra och försöker sova & pratar om att dom ska halshugga, dränka & steka mina kattar :(  Ikväll ska vi hem till mig, jag är sugen på att baka lussebullar eller knäck och lyssna på julmusik behöver få lite stämning för julafton närmar sig och jag längtar!  nu ska jag lämna över datan till joel eftersom han tjöööööötar heeeela tiden!  






love. N


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Syrran! Nu väntar du med lussebullebaket tills jag kommer hem nästa helg! Pusselipusspuss <3

2009-12-04 @ 00:24:11
Postat av: Natalie

haha okej jag väntar med det tills du kommer, men pepparkaks hus ska vi iaf göra i morgon ;) <3

2009-12-04 @ 01:12:07
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0