julafton,juldagen,annandagen m.m.

det var ett tag sen jag skrev, och mina vänner ville att jag skulle uppdatera oftare men inga långa inlägg så jag får försöka sammanfatta allting;) Jag hade iaf en riktgit bra julafton med min underbara släkt och jag fick massa fina julklappar! roligast var att se när Farfar fick sin julklapp av pappa, han hade frågat pappa flera gånger innan julafton om han kunde försöka fixa biljetter till frölunda - färjestad på Ullevi, och då säger pappa att han inte kan göra det! så Farfar blir besviken och säger jaha okej, jag får se den på Tvn då! men på Julafton öppnar Farfar sin julklapp ifrån pappa och där ligger biljetter till Matchen och han lös upp som ett litet barn :D det var det bästa, man såg hur lycklig han blev!

Juldagen, var det fest! och för min del blev det väldigt mycket fest. Vi började kvällen hemma hos mig, sjung singstar och hade det riktigt bra. Sen fick mamma och pappa köra varsin bil in till uddevalla med massa fulla ungdomar! Tror faktiskt att dom tyckte det var ganska roligt ;) Det var iaf sjukt lång kö inne på Harrys, men vi kom på ett bra sätt att få in alla utan att behöva ställa oss i kön! Det var en riktigt lyckad kväll .

Annandagen, antar att jag mådde som jag förtjänade efter att ha bränt upp mycket mer pengar än vad jag någonsin gjort på en krogrunda! låg i sängen hela dagen, för när jag reste mig upp kändes det som att hela mitt rum snurrade. så jag låg där fram tills klockan 4 ungefär när jag var tvungen att komma mig upp ta en dusch och pigga upp mig lite, eftersom vi skulle ha kalas för min lillebror! Efter duschen mådde jag iaf mycket bättre, och hade ännu en trevlig kväll med släkten! sen vid 9, halv 10 kom Joel och så spelade vi med andra ord, och tyvärr så vann joel & andreas ;) men jag tror att dom fuskade! Sen gick iaf jag och joel in på mitt rum och kollade på Gladiator och som vanligt i såna sorgliga filmer så börjar jag lipa!

27 December, var vi hos malin det har redan jag och amanda skrivit om! det var väldigt mysigt iaf :)

28 December, vaknade upp hemma hos amanda, vi gjorde omelett och oboy till frukost som faktiskt blev lyckat till slut. dte började med att jag skulle blanda ägg och mjölk och man skulle ha 5 ägg och 4-6 dl mjölk trodde jag men tydligen så var det 4-6 matskedar mjölk så det fick vi göra om! haha. Sen vid 2 halv 3 gick jag och mötte Maria vid bussen och så gick vi hem till mig och bara låg och pratade hela dagen, åt pizza! och sen bestämmde vi oss för att åka på Bio, så Martina kom till mig så körde vi min turboSkoda till Uddevalla tillsammans med carro malin & maria också då! Jag och maria gick och såg på Avator och carro malin & martina såg på luftslottet som sprängdes! :) Avatar är den bästa filmen jag sätt, och jag blev helt förälskad i dom dör blåafigurerna. hade jag fått välja vem jag var hade jag lätt velat vara en sån! :) På väg hem efter Bion stannade vi på Mcdonalds och åt lite natt mat! sen när vi skulle köra därifrån så har martina öppet fönster så går de förbi en gubbe med väldigt snygg pälsmössa & termobyxor, alla vi vet ju hur Martina är så ni som känner henne har väl redan listat ut vad hon gjorde! Hon tar ut huvet och skriker hallå Pudding, gubben blir väldigt förvånad och stirrar väldigt mycket på oss! hahahah.

29 december, ja idag har jag varit på torp med min familj, fick mig 5 tröjor, en mascara, en foundation, två mössor och lite sånt :) så nu är jag nöjd för ett tag framöver! ska bara beställa dom snygga skorna jag har hittat också! I morgon drar vi till TRYSIL! och jag längtar, men jag vet inte vad jag ska packa och det suger, ska åka till veronica men kan inte åka dit förens jag har packat klart ! Vad ska man ha med sig? seriöst kan man ha pumps på nyår även fall det är hur mycket snö som helst och typ 20 minus grader, eller ska man köra på dom nya vinterskorna med go päls i som man fick i julklapp? jag vet ju vad som är snyggast egentligen! ;) nu måste jag ta tag i det här

Nu kommer jag inte uppdatera förens jag kommer hem ifrån trysil iaf och jag är inte säker på hur länge jag är borta, men tror vi kommer hem på lördag! 
 
GOTT NYTT ÅR!



Love. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0