Julklappar

nu har jag & mamma varit på torp, hittade julklappar till lillebror, storasyster & pappa :) så nu är familjen snart avklarad ska bara köpa till mamma också eftersom de kunde jag inte göra idag när hon var med. Men vet en sak som hon vill ha, så det får bli att köpa den till henne i morgon :) Nu börjar snart desperate housewives så ska krypa ner i min nybäddade säng och kolla på det och dricka kaffe!



min Önske lista

  1.  ett par sjukt goa skor från scorett
  2.  en kjol & en tröja ifrån Gina Tricot
  3.  pengarpengarpengar
  4.  en svart dunjacka
  5.  en bärbardator

Fast egentligen tycker jag det är roligast att ge bort julklappar och se alla öppna sina paket, med den där förväntansfulla blicken, och se om dom blir besvikna eller glada. jag älskar julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0