Lördag

min lördags kväll, vid 8a ungefär tog jag mig en dusch, satte på mig lite smink, kläder och gick ner till Viktor. Hemma hos honom fanns Lundvall, Filip, Alexander m.m. kul att träffa dom, för det var väldigt längesen! var där iaf till klockan halv 10 ungefär för då skulle dom dra vidare till stenungsund och gå ut på Harrys.. var lite smått sugen på att följa med men somnade ändå 6 i morse och var ganska sliten efter gårdagen så jag stog emot och gick hem.. Då kom Johannes & Christian på besök, satt och kolla lite paradise hotell och sen fick vi för oss att åka till Harrys iaf och ta kanske en cider eller en öl var. så jag bytte kläder och vi satte oss i Johannes balla telenor bil, som det faktiskt står jag är telenor express bästa säljare, måste skryta lite över johannes för han är alltså den bästa säljaren i Sverige och det är riktigt bra gjort! Vi åkte iaf till Stenungsund men när vi står utanför Harrys så är de hyfsat lång kö, faktiskt ganska konstigt folk och de såg ganska otrevligt ut faktiskt, så vi bestämde oss för att skita i det och åka till McDonalds istället. Så nu är jag hemma igen, ligger i Mamma & Pappas säng eftersom dom är borta över helgen så får man ju passa på!  så nu ska jag läsa cosmopolitan och vecko revyn och sen försöka sova..förresten besöks rekord idag också, fortsätt läsa allihopa!   goooood niiiight


Love. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0