min måndag!

jag brukar ha söndags ångest, hatar söndagar. sen brukar jag ha måndags ångest, hatar måndagar! men igår hade jag inte söndags ångest och idag hade jag inte måndags ångest! kan det vara det att allt är verkligen bra, snart lov, utgång fredag, dagarna innan julafton, julafton, juldagen, annan dagen (lille brors födelsedag), nyår! sen är det 2010, och redan nu älskar jag det året!

har iaf varit i skolan idag, slutade vid 11.00 men stannade kvar till klockan 13.00 och gjorde mönster till carros klänning och klippte ut tyget. jag kan om jag vill!!
Sen åkte jag hem och jag trodde mamma slutade sent idag men fick en överraskning när hon var hemma. så vi åkte till Göksäter och köpte lite tyger & nålar m.m. och sen handlade vi mat, så gjorde jag kyckling med färsk pasta och en jätte god sallad till oss! jag har även städat hela min garderob sytt om lite kläder och innan jag satte mig vid datorn så har jag "tränat" om man kan kalla det de, har haft på en sån där träningsfilm med typ pilates övningar, det kändes ändå lite i magen, kan vara för att jag är klen men man kan ju hoppas att det tog något nu när man ska äta massa julmat! '

Förut var jag en sväng hos amanda och provade olika pälsmössor eftersom amanda & hennes bror Christoffer säljer det! Skit snygga, jag har bestämt mig för att köpa en grå. känns lite små läskigt att det är äkta päls, en silverräv! men den är snygg iaf. Så om ni är intresserade av pälsmössor ska ni prata med min kära vän amanda, dom kostar runt 2000 kr styck, och är skit snygga, finns olika färger t.ex. svart, vit, brun, grå :)

nej nu ska jag städa mitt rum & hoppa in i duschen och sen få min skönhetssömn eftersom jag åker till skolan kvart i 8a i morgon fast jag egentligen börjar kvart över 11.  som sagt, jag kan om jag vill!  GOD NATT


ÄLSKA PÄLSMÖSSAN, ÄLSKA CAROLINA GYNNING






Love. N

Kommentarer
Postat av: Frida!

Åhh!! Precis en sådan mössa jag letat efter ju! Jag är riktigt sugen måste jag säga. Finns det många kvar? Puss!!

2009-12-17 @ 13:53:30
URL: http://fridacandersson.blogg.se/
Postat av: Natalie

ja visst är den snygg :D jag ska kolla med amanda, hur många det finns kvar. vill du ha grå i så fall ? :) puss going

2009-12-17 @ 19:13:16
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0