Modevisning

Natten, fy vilken natt. vaknat säkert 10 gånger över att jag drömmde mardrömmar och bara flyger upp ur sängen och andas hur djupt som helst. blir lika rädd varje gång! så jag hoppas på att denna natten inte blir den samma! för de var inget kul. vaknade iaf vid halv 9 i morse med Sofia bredvid mig och vi gick upp och gick iväg ner till bussen.. I skolan får vi reda på att egentligen hade vi inte behövt komma in fören vid halv 2 för att vi behövde inte gå på projektarbete lektionen, men det var lika bra fick gjort mönster till Martinas klänning, och det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle blir. så nu hoppas jag att resten kommer gå lika bra! för den 24 & 27 Mars har skrädderi och design modevisning igen på Östrabo 1 och på Torp köpcentrum. Och jag ska göra 10 klänning på 3 månader, och jag vet i fan hur jag ska hinna det. typ 3 stycken är mindre än hälften klara bara! så nu måste man fan börja jobba ordentligt! och jag lovar tjejer, alla ska få gå för jag ska hinna klart :D  nu ska jag åka till Uddevalla & träffa Fannie en stund och sen hem till joel!

Grattis älskade gabbi på din födelsedag och ett till grattis eftersom du är världens bästa o klarade teoriprovet idag :D




love. N


Kommentarer
Postat av: Frida!

Fan va kul att du också har blogg nu Natalie ;) Satsa på luggen skitsnyggt! Har också tänkt på att skaffa lugg men jag är en coow :P Puss!

2009-12-01 @ 23:24:06
URL: http://fridacandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA frågestund eller nått =)

2009-12-02 @ 18:42:01
Postat av: Natalie

haha tack frida! vad söt du är :) Nej, usch hatar luggen, har ångrat mig som fan! ;) men du hade säkert passat i det tror jag :D Puuuusss

2009-12-03 @ 11:12:49
URL: http://natalieamanda.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha ja de kankse kommer :)

2009-12-03 @ 11:14:24
URL: http://natalieamanda.blogg.se/
Postat av: nyfiken

är du tillsammans med joel natalie?

2009-12-03 @ 23:51:12
Postat av: Natalie

nej det är jag inte! :)

2009-12-22 @ 00:31:49
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0