snart nytt år!

Året som har varit har gått vääääldigt fort, har hunnit med massa saker. Det bästa var att jag träffade Haris <3
Lite kortfattat : Träffat Haris, varit i London, varit på Rhodos, blivit moster, varit på bröllop, varit i Turkiet och nu kan jag inte komma på något mer "stort" som har hänt, men men :)

Imorgon är det nyårsafton, sista dagen på år 2009, och 2010 kommer bli ett ännu bättre år tror jag, främst för att vi tar studenten :D längtar riktigt mycket! plus att jag och älsklingen ska utomlands!
Imorgon ska jag tillbringa min dag/kväll/natt med dom jag tycker allra mest om, Haris, Malin,Caroline,Martina,(Natalie, Veronica) deras familjer och mamma! synd att Natalie och Veronica ska till fjällen!

Nu ska jag baka en chokladfudgetårta tills imorgon, har fått order från mammsen :P

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Malin

mmmmm tårta :D de gillar vi (A) <3

2009-12-30 @ 21:13:03
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: kajsa

Du är inte dåligt snygg gumman!! :D <3

2010-01-04 @ 00:44:59
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0