sometimes the hardest thing and the right thing are the same

ska jag ha ännu en helt sömnlös natt? vad gör man när man är trött, men inte kan sova utan det ända man gör är att ligga & tänka? vad gör man för att inte tänka? jag vill sova, vill inte drömma och jag vill absolut inte tänka! Skrev i inlägget innan att jag skulle vara uppe hela natten och sy, jag blev faktiskt helt klar med en klänning och jag blev sjukt nöjd med resultatet, men det kommer upp bild på julafton! så ni får allt vänta med all spänning ;) jo iaf, skulle ju sy en till klänning men blev ju så fruktansvärt trött, men nu kan jag ändå inte sova? håller på att bli tokig på mina konstiga sov vanor. Somnar nästan aldrig innan 3 och så sover jag bort hela dagarna. Det får bli en stor förändring på detta nu!

sometimes the hardest thing and the right thing are the same, det stämmer jävligt bra! men varför ska det behöva vara så egentligen? varför ska någonting som är rätt behöva vara jobbigt? borde inte det som är rätt kännas rätt och inte vara jobbigt? jag tror att bestämmer man sig för något som känns rätt borde det inte vara jobbigt. och känns det då jobbigt så är det fel. då har man gjort fel beslut! sånt här ligger jag och tänker på när jag ska sova haha, nu får jag ge mig. Nu ska jag tänka att det snart är julafton & att jag ska ha det bästa sista jullovet med mina underbara tjejer!


jag är kvar i något jag lämnat




love.n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0