tjugosjätte december

Idag fyller min älskade pappa år, grattis! <3 och Natalies lillebror Andreas, grattis till honom med :D

Julen i sig har varit jättebra, många fina julklappar och god mat. Majas första jul, men hon sov när tomten kom..
Igår var det tänkt att vi skulle gå ut, så jag och älsklingen åkte till Uddevalla och träffade Kajsa, Kevin och David. Sen åkte vi till Harry's, har aldrig sett så mycket folk där.. vi stod en halvtimme i kön, men sen gav vi upp, för kön rörde sig inte, och man kunde inte ens röra sig själv.. Så vi gick hem istället. I morse åkte vi hem till Orust gnska tidigt för att fira pappsen :)

Nu ska jag vara lite social med mitt hjärta och resten av la familia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0