tobias harrysson & maria johansson

ja två av mina underbara vänner! Har haft en jätte mysig eftermiddag med tobbe, vi gjorde för ovanlighetens skull tacos .. du är bäst vännen! Sen satte jag mig på bussen hem till Maria i Ljungkile, så nu har vi precis druckit te & ätit lussebullar och nu sitter jag och väntar på att hon ska duscha klart sen ska vi lägga oss i sängen & kolla på en film och bara mysa hur mycket som helst! jag hatar att sova själv mer än någonting annat, hatar att vara själv också! tror jag är har någon rädsla för ensamhet haha!  seriöst?  jag bodde i min lägenhet i ungefär ett halv år och på den tiden sov jag själv kankse 3 gånger max? sen flyttade jag hem igen? tur att mina kompisar ofta ställer upp att sova med mig.. jag längtar till fredag, då ska vi ut & vi ska fira vårat efterlängtade lov! jag har nog aldrig någonsin behövt ett lov så mycket som jag gör just nu! ska bli underbaaart. 






hur ofta ska man behöva höra, förlåt ? håller ordet förlåt på att gå samma väg som ordet älskar? att det inte längre finns någon mening med det! folk säger att dom älskar varandra när dom kankse bara känt varann några veckor? är det samma med förlåt? förlåter man folk för många gånger? hur många gånger kan man förlåta någon utan att det tappar sin mening? tillslut kankse man säger att man förlåter någon, bara för att man alltid har gjort det? fast man egentligen inte kan förlåta? jag hatar ordet förlåt!


Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0