free fallin.

Idag, skulle åka till göteborg & shoppat med mamma men eftersom jag fick besök i natt av Philip, Martin & Joel så blev det inte direkt mycket sömn eftersom dom alltid vägrar sova! Så jag orkade faktiskt inte gå upp i morse, men klockan 1 gick iaf jag, amanda & veronica hem till Carro på kalas för hon fyller 18 år på torsdag! Vi fick glögg, god mat, cheesecake o massa gott :) tack Carro, en mysig dag!  Sen bar det av till Uddevalla för jag & jessica skulle gå på bio. Twilight - new moon, iofs har jag redan sätt den en gång men hängde med för jessicas skull, och tyckte faktiskt den va bättre andra gången än första! Sen köpte vi lite mcdonals mat och så åkte vi hem till henån igen! Väl hemma fick vi reda på massa skit som vi egentligen redan känt på oss, så vi gick och tog en promenad för att prata av oss lite. Och nu ligger jag här i min säng, med datorn framför mig, lyssnar på John Mayer och kan inte sova! kommer jag antagligen inte kunna göra på hela natten egentligen borde jag göra det eftersom jag ska upp kl halv 7 och åka till skolan i morgon, och jag måste verkligen åka dit! Slutar egentligen klockan elva men skall stanna till halv 4a för att jag måste sy på kläderna till min modevisning!  nu ska ja kolla på en löjligt romantisk ledsam film & försöka somna till den.  GOD NATT!



Love. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0