Killer Queen

Idag har det varit en bra dag :) det började med att jag vaknade upp hos Haris hjärtat, alltid lika jobbigt att gå ifrån honom, men men. Kom till skolan och hade foto, fotade produktfoto med Emelie, och sen bar det av till cactuz för att köpa mat :D, ville inte ha den äckliga gröten i skolan... Efter maten hade vi svenska, pratade om mänskliga rättigheter och sen slutade vi vid ett, riktigt skönt! Efter skolan följde jag med Sara till torp för hon skulle ha nya skor och jag hittade lite saker som jag ville ha, men köpte ingenting, duktiga mig :)

Imorgon ska jag och Haris till Göteborg, ska åka till syrran och hälsa på henne och lilla Maja, efter de bär det av till Uddevalla för att mysa hos älskling!

Lilla Maja <3
lilla Maja <3


älskling <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh ni är för söta :D

2009-11-28 @ 15:20:41
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Magda

Åååh blogg blogg blogg!! this is awesome! :-D vad duktig du är som höll dig borta från att shoppa, vet att det är jobbigt för amanda norman! haha... och vad söt maja är! gooosi... saknar dig!!!

2009-11-29 @ 07:21:22
URL: http://magdalenanoaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0