snart är det du som saknar nån du aldrig haft

Gårdagen, Åkte hem till henån vid 15:00 med Sofia & Kajsa. Eftersom vi skulle gå ut i göteborg, men klockan 6 får vi för oss att det är ju faktiskt mycket lättare att gå ut i Uddevalla, så vi ändrade oss & började förfesta hemma hos mig och hade jävligt roligt! sen fick Marcus köra oss till Harry's vid 11. Det var en väldigt bra kväll faktiskt, och det var sjukt längesen jag var ute med Sofia och Kajsa så det var riktigt roligt!  Nu är jag hemma, ligger nerbäddad isängen med te & filmer. Har bestämt mig för att inte gå ur sängen fören jag skall till skolan på Måndag,för jag har verkligen ingen ork eller vilja att göra nånting. vill bara ligga här lyssna på musik, kolla film, och tycka synd om mig själv för jag tror jag börjar bli sjuk. mina halsmandlar har blivit svullna, och jag hatar att vara sjuk! får säkert svininfluensan nu bara för att jag ska ta vaccinet nästa vecka!  Nu skall jag kolla på The reader och tröst äta massa glass!





bästa låten, med bästa texten, när man skall bli lite kaxig som Sofia alltid säger!
Whoa, I never meant to brag
But I got him where I want him now
Whoa, it was never my intention to brag
To steal it all away from you now
But God does it feels so good
'Cause I got him where I want him now
And if you could then you know you would
'Cause God it just feels so...
It just feels so good
Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore, you're nothing more, I'm sorry that'll never change
And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged
I'm sorry honey, but I passed it up, now look this way!
Well there's a million other girls who do it just like you
Looking as innocent as possible to get to you,
They want and what they like, it's easy if you do it right
Well I refuse, I refuse, I refuse!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg du är!!

2009-11-28 @ 15:18:27
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Natalie

ska du säga baby!

2009-11-28 @ 19:59:19
URL: http://amandanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0