“Do not look back and grieve over the past, for it is gone, and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.”








har varit ensam hemma sen i lördags, så i lördags var Jag, Joel, Philip, Martin & Tobbe här, grillade & tog de lugnt!  Jag Joel & Philip låg hela söndagen i soffan & kollade film. Måndag var det skola, och sen grillade vi här igen allihopa!  Igår var jag & joel för lata för att ta oss till jobb & skola. Så vi sov till 11 och sen satte vi oss i bilen, utan att veta vart vi skulle. Men efter tag bestämmde vi oss för att åka till Skärhamn, vi åkte till Skärhamns badplats & satte oss i solen på ett berg, det var väldigt mysigt! sen Åkte vi tillbaka till Henån, åt på Christers och sen skulle jag till tandläkaren & laga ett håll. Joel var tvungen att följa med för jag våga inte gå dit själv haha! jag fick bedövning i munnen, och kännde igenting på flera timmar! Sen Åkte jag & joel upp till spåret, och sprang! Jag var helt slut efter ett varv, men joel tog allt två och sen var han helt skakig haha! så vi åkte hem ångduschade, gjorde varma mackor & kollade film. .
Idag blev de inte heller någon skola eller jobb, så vi åkte in till Uddevalla. Hälsade på lite hemma hos joel & sen åkte vi och åt på Cactuz! Nu har jag suttit hemma framför min gammla dator i 3 timmar och kollat igenom alla gammla bilder. Kommer nog upp lite bilder sen eller i morgon :) Nu ska jag duscha, och vänta på joel!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0