" what we have is worth first place in gold "

äntligen fredag, vart i skolan en stund idag. lämnat in mitt absolut största skolarbete någonsin, 10 plagg, loggbok, rapport. så skönt att det äntligen är över, även fall man skulle vilja ha tillbaka modevisningsdagen!
ikväll kommer joel, philip & martin hit, lite dricka & sen Harrys. Jag & martin kör på nykter utgång, så joel & philip får väl dricka lite extra för oss ;) I morgon kommer mamma & pappa hem igen efter en vecka i Åre, har vart skönt att vara ensam & Joel har varit här varje natt, så jag slapp sova själv :D
Jag har världens snyggaste vän, Maria Johansson!

Kommentarer
Postat av: maria

du kan vara snygg, min vän!!! <3

2010-04-16 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0