when I need you I just close my eyes and I'm with you

5 år sen du blev sjuk, och 3 år & lite till sen du försvann från oss. saknaden efter dig kommer aldrig ta slut! går inte en enda dag utan att det är du som är i mina tankar. har du det bra? kommer du ihåg oss så som vi kommer ihåg dig.. frågor man aldrig kommer få svar på! men det som gör mig mest ledsen är kommer jag någonsin få träffa dig igen? kommer jag någon gång få se dig mer än på kort igen.  jag vill ha dig tillbaka hos oss! Alla saknar dig, våran underbara morfar!

Jag älskar dig, har alltid gjort & kommer alltid att göra \ din Natalie

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint gumman. Känner igen mig i precis allt! <3

2010-04-07 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0