senses

Var ett tag sen som vanligt som vi skrev något här :P men men...

Livet är inte allt för händelserikt som arbetslös, mer än att man kan sova längre om dagarna typ? kul... Får panik av att bara sitta hemma, måste hitta ett jobb snarast så man vet vad man ska göra på dagarna, orka sitta hemma typ ett år och leva på mamma, nej nej nej, aldrig i mitt liv!.. Ska fan skriva ett nytt CV imorgon som man kan gå och lämna överallt!
Var i Göteborg i fredags med Kajsa och Carro, hittade faktiskt ganska mycket saker, var i Göteborg i måndags hos frisören och då fick jag med lite saker hem också :)

I helgen var jag och älsklingen hos mormor och morfar i skåne och blev ompysslade och hade det bara gott, sen har det inte hänt så mycket mer.

Nu ska jag pussa på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:38:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0