26 december

hej och hå vilket flängande det har varit denna julhelgen..

julafton: Vaknade upp hemma och gjorde mig i ordning, sen packade jag in miljoner saker och julklappar i bilen för att sedan köra plattan i mattan till Uddevalla. Åkte till älsklingen och sedan till Amar och Claudia, käkade julfrukost och lämna julklappar. Sen åkte vi till Göteborg, till min syster, där släkten var. Kollade på Kalle och sedan käkade vi maaaaaassa mat. Efter några timmars ätande var det dags att dela ut julklapparna, lika spännande varje gång, ÄLSKAR att få och ge julklappar! Blev supernöjd med alla! Lite senare blev det gröt, som jag knappt åt, men för julens skull tog jag liiiiiite. Det fanns knäck, nötter och snickerskaka som jag åt istället :P.. Efter en lååång dag gick alla och la sig..

juldagen: Upp och hopppa för att ännu en gång fixa i ordning sig och åka till Flatön, där det blev kalkonmiddag hos farmor och farfar, dog så mätt jag var efteråt... men gott var det. Spänderade kvällen hemma med älsklingen.

annandagen (idag): Upp ganska tidigt idag med, gjorde mig i ordning och åkte mot Kungshamn, min älskade pappa fyller år. Så har varit på kalas och ätit maaaassa igen, har nog gått upp 300 kg denna helgen..

I morgon blir det att susa hem mot Orust igen och sen på eftermiddagen köra mamma och hennes tjejkompis till Landvetter eftersom dom ska till Thailand dom jävlarna!!!

Ska lägga upp bilder från helgen och julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0