lucia

Har haft ont i ryggen i snart 3 veckor.. sen kommer jag på mig själv hur jag sitter just nu, som en hösäck i min säng. Där har vi nog svaret till varför jag har ont.

Imorse gick jag och älsklingen upp tidigt för att åka till Göteborg med mamma. Åkte hemifrån typ 07.30. Mamma skulle på möte så vi åkte hem till Rebecca. Vi åt frukost sen somnade vi i varsin soffa och sov nästan i fyra timmar, såååå gött! Vid halv fyra åkte vi till Majas dagis och kollade på när dom lussa, hon var så söt min lilla tärna. MEN luciatåget var UTE!! så jävla kallt!!!! fattar inte varför dom hade det ute, stackars barnen och stackars oss. mest synd om de vuxna för barnen hade iaf overall (?) på sig. Efter det var klart åkte vi hem.

Nu blir det paradise hotel och sen sova, för imorgon blir det ännu en dag i Göteborg med Kajsa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0