onsdag

Nu var det ett tag sedan det skrevs något i denna bloggen...
I måndags var det tänkt att jag skulle till pappa i Kungshamn, men eftersom min brors tåg var försenat i 4 timmar så var han framme klockan 02.00 i Uddevalla så han tog taxi upp till pappa, och jag bestämde mig för att åka dit på tisdagen. Så igår var jag hos pappa och Tina och bara mös. Vi prata, åt middag och satt framför brasan. Det är så kul att dom äntligen börjar bli hyfsat klara med deras hus, det är verkligen en STOR förändring jämfört med hur det såg ut innan eftersom de köpte ett hus som det inte hade gjorts någonting i efter det byggdes på 70-talet, så ni kan ju tänka er hur det såg ut, grönt, orange och brunt, verkligen härliga färger! Tänkte lägga upp för och efter bilder på det när de nästan är klart :)
Nu har jag slagit in dom sista julklapparna och snart bär det av till Göteborg med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0