you are the best thing that's ever been mine

Igår var jag ute med tjejerna för första gången på kankse 2 månader, var först hemma hos Kajsa och förfesta, sen gick vi till harrys! Riktigt kul faktiskt, måste jag säga! en sak jag inte förstår är varför man har sommarparty mitt i vintern? men skitsamma, de va kul iaf! :) IDag har jag varit död hla dagen, bakfull och tyckt väldigt synd om mig själv! har precis kollat på the social network, helt själv eftersom min kära pojkvän är sjuk och ha deckat av inne i sängen.. Nu sitter jag här, och ärskit pigg reftersom jag sov i typ 3 timmar förut. I morgon är det Söndag igen det 3 advent och Jag & joel har vart tillsammans i 9 månader! Herregud vad tiden går fort..
joel pettersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0