see you soon

jag vet att jag suger på att blogga, och amanda är så duktig skriver varje dag! jag ska bättra mig baby. Idag har jag bokat uppkörning och teoriprov och det gjorde mig riktigt nervös? hur ska jag hinna få in allt i mitt huvud? eh, det är bara att plugga!  Bilen står ju hemma och väntar på mig så jag måste fixa detta nu..

Idag fick jag tummen ur och berättade för Mamma & Pappa att jag inte kommer få ledigt ifrån skolan till New York, trodde först dom skulle säga att jag inte fick åka med! men istället slutade det med hur vi satt och planerade hur vi skulle lura skolan och rektorn att jag fått influensan och är sängliggande i en vecka! mamma & pappa är bäst. Så det blir New york 2 Mars och jag längtar ! ska bli skönt att komma iväg och göra det jag älskar mest, shoppa i Soho, vara med familjen, träffa henrik lundqvist och gå på NHL och i vääärldens bästa stad! kommer bli grymt.

Nu har jag precis sagt hej då till min älskade stora syster! Imorgon klockan 6 åker hon till stockholm och sen vidare till Australien för att plugga! Hon ska vara bort i 2.5 år, men jag hoppas på att det blir kortare så hon kommer hem snart. Kommer sakna & tänka på henne varje dag!



So you lost your trust. And you never should have. No,you never should have. But don't break your back. If you ever say this. But don't answer that In a bullet proof vest With the windows all closed. I'll be doing my best. I'll see you soon. In a telescope lens And when all you want is friends I'll see you soon So they came for you They came snapping at your heels They come snapping at your heels. But don't break your back If you ever say this But don't answer that, In a bullet proof vest With the windows all closed I'll be doing my bestI'll see you soon In a telescope lens And when all you want is friends I'll see you soon. And oh, you lost your trust, And oh, you lost your trust. No, don't lose your trust. No, you lost your trust





Kommentarer
Postat av: kajsa

väärldens bästa låt!

2010-02-04 @ 12:45:15
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0