.

natalie, vi borde verkligen göra något nytt med våran blogg haha :P det får vi göra snart honey!

Idag blir det träning med Sara, men först ska jag jobba..  Har inte alls mycket kvar att göra i skolan nu, känns riktigt skönt att inte behöva skriva en enda uppsats till i hela mitt liv! Men ska dock anmäla mig till högskoleprovet
idag bara för att se vad jag får.
Undra vad jag och mamma ska äta idag? haha, är redan hungrig och kommer inte äta förens vid åtta typ!

Jag och Kajsa sitter och lyssnar på massa gråtlåtar, haha va blödiga vi är min vän!




<3


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja blödiga var ordet! <3 ;)

2010-02-10 @ 10:16:02
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0