bättre sent än aldrig.....

2009

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Amanda: jaa, det gjorde nog alla!
Natalie: ja det hoppas jag verkligen!

2. höll du några av dina nyårslöften?
Amanda: jag har aldrig nyårslöften!
Natalie: samma för mig, håller dom aldrig ändå;)

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Amanda: räknas syster?
Natalie: Amandas syster?

4. dog någon som stod dig nära?
Amanda: Nej som tur är :)
Natalie: Nej :)

5. vilka länder besökte du?
Amanda: England, Grekland & Turkiet
Natalie: Norge & Grekland

6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Amanda: ett roligt jobb med bra lön & Studenten:D
Natalie: Studenten, ett bra jobb, New York!

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Amanda: 8 Mars<3
Natalie: 27 september

8. vad var din största framgång 2009?
Amanda: att jag e grym på att sälja pälsmössor ;)
Natalie: det har nog inte blivit så mycket framgångar 2009 men det ska jag ändra på!:)

9. största misstaget?
Amanda: att jag sålde min Iphone!
Natalie: att jag flyttade från lägenheten! 


10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Amanda: två eller tre halsflussar kankse! men ingen skada:)
Natalie: samma för mig. Hatar halsfluss!

11. bästa köpet?
Amanda: STUDENTMÖSSAN?
Natalie: mina kilklackskor från Scorett, lever verkligen i dom!

12. vad spenderade du mest pengar på?
Amanda: Kläder, skor & mina 3 resor i sommras!
Natalie: kläder, skor & krogen!

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Amanda: Ja, att jag träffade & blev tillsammans med Haris <3
Natalie: min största lycka är när jag Shoppar, så det har gjort mig glad och självklart mina underbara vänner & Familj !

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Amanda: Rap Das Armas, Sexy Bitch, with or without you!
Natalie: Sexy Bitch, If I let you go, alla Melissa Horn låtar!

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Amanda: Jag var gladare detta året!
Natalie: Jag var ledsnare detta året!

16. vad önskar du att du gjort mer?
Amanda: det finns nog många grejer man önskar att man gjort mer!
Natalie: Tränat mer, ätit nyttigt, vara i skolan mera!

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Amanda: äta mindre onyttigheter!
Natalie: mindre data, mindrejävla mcdonalds!

18. hur tillbringade du julen?
Amanda: hemma hos pappa med hela släkten, älskling var också med!<3
Natalie: för hos mormor med familjen, moster & kusinerna. Sen hos Farmor med hela Pappassläkt!

19. blev du kär i år?
Amanda: JAAA!
Natalie: jag vet inte!


20. favoritprogram på TV?
Amanda: Sporten med peppe!
Natalie: Vädret med Tone!

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Amanda: hata är ett starkt ord!
Natalie: håller med mandis

22. bästa boken du läste iår?
Natalie & Amanda: inte läst en enda bok detta året!

23. största musikaliska upptäckten?
Amanda: Kings Of Leon
Natalie: Hoffmaestro

24. något du önskade dig & fick?
Amanda: fick allt jag ville ha faktiskt på julafton!
Natalie: ja jag har fått mycket som jag velat ha detta året!

25. något du önskade dig men inte fick?
Amanda: en Mac data!
Natalie: ville ha en Iphone men de fick jag inte för min pappa säger att dom e dåliga!

26. årets bästa film?
Amanda: Twilight!
Natalie: stieg larsson filmerna!

27. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Amanda: hade kalas med släkten & sen fest med tjejerna & älskling!
Natalie: i Skolan & sen ute & åt med mamma, pappa, fannie & sofia. Och Köpte min Första Lagliga Cider!

28. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Amanda: jag är nöjd med året 2009 faktiskt!
Natalie: finns det säkert men kommer inte på något nu!

29. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Amanda: Som jag vill!
Natalie: ingen aning, precis så som jag själv vill!

30. vad fick dig att må bra?
Amanda: Vänner, Familj & Kärleken!
Natalie: Vänner, Familjen & SHOPPA!

31. vilken kändis var du mest sugen på?
Amanda: Chris Brown eller Björn Gustavsson
Natalie: JUDE LAW eller zac efron!

32. vem saknade du?
Amanda: MAGGIE!
Natalie: Morfar!

33. de bästa nya människorna du träffade?
Amanda: Haris!
Natalie: Harry, Joel m.m & alla goa som var med i Trysil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0