Lördag

jag har en 1.20 säng, den är perfekt stor för två stycken. Men när man vaknar upp med Philip & Joel bredvid sig är det inte mycket plats över! Vaknade nog 10 gånger, av att antingen var det för kallt för att någon tagit allt täcke, eller så var det för varmt för man låg nästan på varandra! Men det var mysigt =) vi gick upp åt frukost, åkte ner till Ica och sen la vi oss i soffan och kollade film! Sen kom Martin och hämtade oss så åkte vi hem till Joel, Killarna lanar och jag sitter på facebook, lyssnar musik och kollar film såg precis på imagine that med Eddie murphy! Jag älskar såna filmer så tyckte verkligen den var jätte bra :) Nu ska jag se på sommaren med Göran tänkte jag!



Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0