Tisdag Onsdag Torsdag

Tisdag torp och cactuz med gina & madde. sen hem göra mig i ordning för utgång med martina, caroline, louise, fredrika & julia!

Onsdag Göteborg och NK rea med mamma, marianne, lisbeth och min faster susanne! fick köpt mig en ny marc jacobs väska som är perfekt att ha när man går ut! Och ett par calvin klein pyjamasbyxor som var hur mysiga som helst! lägger ut bilde rpå dom i morgon. Sen åkte jag in till Uddevalla och mötte upp Madde & Felicia och gick ut en sväng. sen blev det efterfest hos Philip med philip, martin, joel, hjalle och miranda! Mycket trevligt. Festen höll i gång tills klockan 8a ungefär.

Torsdag vaknade hos philip, åkte och köpte pizza sen körde philip hem mig och joel. Och vi har bara legat i sängen hela dagen och sovit, kollat tv och bara myst! Nu ligger jag hemma i joels säng och kollar på Victoria secrets fashion show medans han är och tränar Fotboll tills klockan 9 :) sen blir det mat och mys. Och i morgon SKOLA! fyfan hade behövt lov i 3 veckor till känns det som. men nya tag nu och jobba flitigt med modevisningen. för det är faktiskt bara 2 månder kvar nu. Och på den tiden ska jag hinna sy 8 klänningar eftersom jag är klar med två stycken och jag ska åka till New York i en vecka också! sen är det nog ganska lugnt i skolan fram tills ayia napa och STUDENTEN! jag längtar.  



DOM BÄSTA!
saknar dig harry! alldeles för längesen nu.

LOVE. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0