Vi kankse hade behövt mer sexuallkunskap!

Religion i skolan idag, vi hade genomgång om judendomen och kom in på att dom har omskärelse på tjejer! och alla undra hur fan gör man det? Och då svarar våran lärare, man tar först bort klitoris och sen syr man ihop allt.. Jag nämner inga namn men en utav oss frågar, vart sitter klitoris egentligen? ärligt talat så vet jag inte det! Alla gapskrattar och frågar om den aldrig haft sexualkunskap i skolan eller om den aldrig liksom kännt efter varför de är så skönt just där den sitter! Sen kommer nästa, jag har alltid trott att Pungen är snoppen och att kulorna är kulorna, det var inte alls längesen jag fick veta att pungen är kulorna! hahaha ... jag tror att ingen av oss haft speciellt bra sexualkunskap i skolan eller det kanske är sånt man borde veta ändå? vi hade iaf en väldigt rolig lektion!

Vart på cactuz i typ 3 timmar med fannie & sen kom amanda, sara & Haris :) nu är jag och fannie hemma hos mig och myser och har kollat på paradise hotell och äter cheeeeeeeeeeese baallz. Eftersom det är tradition att äta när vi är hemma hos mig! 




gryymmmm hemsida: http://www.m4l.se



Kommentarer
Postat av: maria

hahaha, ja man kan ju undra vem som sa vad egentligen ;) pusssssss

2010-01-17 @ 20:19:16
Postat av: Anonym

hahha, jaa man kan ju bara Gissa ;)

2010-01-20 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0