Maybe you want her, maybe you need her, Maybe you lost her to another!

Är hemma hos malin, äter jordgubbar & Myser! Om en timma ska vi dra oss in till Uddevalla, Malin ska till Robin & jag ska åka til Joel. Har hyrt tre filmer och köpt massa godis & COOLA :D Så ikväll blir de massa mys! I morgon jobbar jag 13-16 sen är jag LEDIG Lördag, Söndag, det är också dom ända dagarna i Juli månad som jag är ledig så det borde firas ordentligt, men vad, hur & vart? Det är frågan! Jag är så sugen på att dricka vin & goa drinkar, äta god mat och sen ut :) Hade inte vart helt fel alls, ska nog föreslå det för tjejerna i morgon! Nu ska ja vara lite social mot Malin igen, fast hon springer runt och provar massa kläder som hon köpt idag! T.ex. ett par sjukt snygga svarta "gubbyxor" ifrån Lindex. Och en jätte söt blommig klänning ifrån BikBok! Man blir bra sugen på att Shoppa nu! Får vänta till min saftiga lön i slutet av Juli :D BigLove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0