Forgive, sounds good. Forget, I'm not sure I could. They say time heals everything. But I'm still waiting

har varit i Göteborg idag med Malin & Amanda, och vi träffade också Martina, Carro & Hanna där! :) shoppat en massa kläder, vilket jag egentligen inte alls behöver men går verkligen inte att hålla sig!
Har hört att det ska bli riktigt fint väder imorgon, så ska ut tidigt och lägga mig på altanen med brudarna! och steeeka hela dagen, sen blir det grill & utgång!
jag älskar att vara ledig, jobbar lördag sen är jag ledig en vecka till! helt jävla underbart! sen börjar jobb måndag - fredag hela Juli! plus vissa helger, kommer bli tungt, meeeen pengar blir det! :D
ska försöka lägga in bilderna från ayia napa & Studenten i morgon också!
puss & goood night
saknar min underbara vän, Maria Johansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0