ain't no fun

Igår hade vi "studentmöte" med hela klassen. Vi planerade våra sista dagar tillsammans och själva studentdagen!
Vi ska åka till Liseberg och grilla på skeppsviken och ha det så mysigt :) längtar riktigt mycket.

På fredag är det våran bal, fan om det regnar. men det skulle inte förvåna mig, med den turen vi brukar ha.
Ska åka till Göteborg idag och köpa det sista inför balen, och så kommer Rebecca, Selle och Maja hem också. Men jag ska till älsklingen och mysa efter Gbg :) Har egentligen ett prov idag i filmkunskap, men det hinner jag inte göra. får försöka göra det nästa vecka istället...

Nu måste jag skriva klart projketrapporten, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0