Want you to make me feel like I’m the only girl in the world

Idag gick jag upp samtidigt som joel klockan 7, han åkte i väg och jobbade & jag började måla vardagsrummet, och jag blev faktiskt färdig! Jag tycker jag var riktigt duktig, så nu börjar det bli riktigt bra i lägenheten, har målat färdigt köket, sovrummet & vardagsrummet så nu är de bara hallen kvar :) och fond tapeterna i vardagsrummet och sovrummet! :D blir sjuuuukt snyyyggt! ska lägga upp bilder när de är färdigt! :D


förresten så har jag bestämt mig för att klippa mig typ rihanna/jamila från idol frill! :D hoppas de blir denna veckan innan jag ångrar mig! :D haha. 

vad tycker ni? :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGGT!!

2010-11-08 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0