onsdag

JAG HATAR ARBETSFÖRMEDLINGEN!!!!!!!!! det är nog den mest världelösa skit som finns....
Jag skulle dit på möte vid 13.00 och jag var tvugen att ta en buss så jag var inne vid 12.00 annars hade jag missat mötet, så jag fick sitta och vänta en timma. Sen när klockan blev ett så kom en gubbe fram och fråga om jag hade fått hjälp och blabla så sa jag att jag skulle på möte. men då säger han att mötet var 10.30, jag visa min lapp jag hade fått av dom och där stog det 13.00, och det var bara mig dom hade gjort fel med, då kände jag att det börja koka lite innombords för jag var verkligen sååå trött imorse och jag fick skynda mig till bussen för att inte missa den. Så vi fick boka in ett nytt jäkla möte och sen fick jag vänta en timma till på bussen hem eftersom jag missa en annan med FEM minuter. Kunde dom inte ha ringt när dom märkte att jag inte var där eller nått annat!!? PLUS att det är svinkallt ute och jag fryser. Jäkla skit-dag! kanske inte låter så jobbigt men det var de faktiskt, en hel dag gick åt på att sitta och vänta och vänta och vänta och åka en äcklig buss med massa folk.... men en annan sak som gjorde de bättre var att MIN ÄLSKLING FICK KÖRKORT IDAG!!  GRATTIS :D <3 han kommer och hämtar mig sen efter jag har jobbat klart, wiiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0