17 april

Har precis lagt mig i sängen med en ny tidning och datan. är verkligen skittrött, vet inte varför egentligen... Är förhoppningsvis ledig hela veckan, så jag hoppas att vädret blir kanon!

Har varit i Uddevalla hela helgen. I fredags åkte jag med Natalie in till stan, mötte upp älsklingen och så fikade vi lite. Sen åkte Natalie hem igen. jag och hjärtat åkte till Torp och köpte vin, sen hem och åt ölkorv, fetaost, oliver, körsbärstomater, AS GODA smö bröd som hans mamma hade bakat och så drack vi vin till. I går skulle jag egentligen till Kajsa, men det blev ändrade planer, så vi drog till Amar och Claudia och grillade med några. Medans killarna kollade fotboll hade vi tjejer tjejsnack istället :) trevligt var det!

Nu ska jag läsa min tidning och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0