4/4

Har varit lite dålig uppdatering i helgen, men har haft fullt upp.

I fredags var jag barnvakt hela dagen, på kvällen kom Veronica och vi drog till Natalie. När hon och Sofia hade blivit lite runda under fötterna körde jag in dom till Ua med Veronica som sällskap :)
I lördags jobbade jag en sväng, sen var jag hemma med Majsan och mamma, började göra mig i ordning sen tog jag med mig malin, caroline och veronica till Uddevalla. Vi hämtade upp Kajsa sen åkte vi till Malin och började dricka lite vin. Drog vidare till Mortens och käkade, sen stannade vi där och drack, sjöng och dansade. Lyckad kväll faktiskt :) Sov hos min älskling och igår drog vi hem till ön, sen vidare till göteborg för kalas och lämning av Maja.

Bilder kommer senare, men nu duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0