helgen

I fredags blev det lite mat och vin hos Kajsa, med Natalie och Malin. Sen drog vi vidare till Kullgrens och drack några drinkar och bara tjöta. Sen lite innan vi skull dra kom älsklingen och Iman :) trevligt var det.

I lördags firade jag och mitt hjärta våran två-årsdag med tre rätters middag och vin. Vi bara mös hela kvällen!! <3

Igår åkte jag hem och jobbade en sväng, sen tog jag bilen tillbaka till Uddevalla och sov hos min älskling, och nu kom jag nyss hem och ska snart åka till jobbet. hörs sen!


förrätt - brushetta


min älskling


varmrätt - lövbiff med klyftpotatis, grönsaker och sås.


efterrätt - co-coglass med färsk ananas, mango och jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Va duktiga du/ni är stumpan! Ser skitgott ut :D och Grattis!!

2011-03-15 @ 00:56:12
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0