6 juni

Har haft några riktigt härliga dagar hos pappa i Kungshamn. Åkte hem därifrån i lördags. Jag och älsklingen åkte direkt till skredsvik och fiskade där hans familj var :) Har blivit en massa fiskande dessa senaste dagarna :) Och jag som kanppt har fiskat nångång fick en torsk på första kastet i torsdags ;) heja mig! men vi slängde iofs i den igen.

Igår när jag kom hem jobbade jag en stund, sen hämtade jag upp Malin och Veronica så drog vi ut till Malins sommarstuga. Efter vi hade varit där en stund kom även Kajsa. Vi käkade rulltårta, mango och drack kaffe. Var så himla mysigt att bara sitta och prata med några av mina fina tjejer medans solen fortfarande var uppe, och det kändes verkligen som att det äntligen är sommar!!
Lite innan nio drog vi hem till Veronica och kollade på BigBrother-finalen. Satt med spänning och hoppades på att Peter skulle vinna.. men men.

Nu ligger jag hemma i min säng och känner mig inte alls bra, har SVIN ont i halsen och hade feber på dagen idag. sen känns det inte bättre av det här jävla vädret. Har tagit en ipren nu och tänkte sova, så godnatt :)





bilder lånade av Kajsa (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0