Harrys




Harrys igår
, det är tyvärr inte ovanligt att man ser mig på harrys varje onsdag & fredag nu för tiden! men efter igår så har jag bestämt mig för att ta det lugnt ett tag framöver, sattsa på att göra klart körkortet, plugga, sy klart kläderna till min modevsining. sen kan jag börja gå ut igen! Det var iaf en riktigt rolig kväll igår, var hemma hos mig först och lagade mat med Joel, Philip & Martin. sen spelade vi sanning & konsekvens och öl spel, tror att det var jag & martin som fick alla klunkar, för några hade visst gaddat ihop sig som vanligt! Malin kom hem till mig också och var med oss en stund sen körde hon in oss till Uddevalla. tack hjärtat! Väl inne på Harrys, får vi stå i kö länge för att hänga av sig jackan, först hade dom inte öppnat övervåning men det gjorde dom ganksa så snabbt sen. det var ganska mycket folk ändå och jag träffade martina i min klass, som jag inte såg så mycket av senare på kvällen, men fick en glimt av henne uppe på scenen vad hon gjorde där håller jag för mig själv! träffade också johannes, christian & daniel som jag inte träffat på sjukt länge, jag tror att johannes ville supa mig under bordet, för först beställde han in typ 5 shotar, sen en cider och innan jag ens hunnit ta en klunk av cidern så har jag fått in en grogg och innan jag ens hunnit smaka på den står det 15 shotar framför mig.. som tur var fick vi lite hjälp att dricka upp allting!  sen åkte vi iaf hem till mig på efterfest jag, joel, philip & simon dom tog på sig tjejkläder tog massa bilder, drack lite, drack lite mer och så badade vi jacuzzi! och till slut klockan 6 fick jag dom att gå och lägga sig. annars brukar dom vilja vara uppe hela natten, men tror att alla var ganska trötta igår!  Det var en riktigt bra kväll, dock saknade jag alla mina tjejer som var ute i Göteborg. det är lite jobbigt att vara ute med bara killar, för man kan ju inte ta med sig en kille på tjejtoan, och alla vet ju att tjejer alltid går minst två på toa!

Idag, körde vi hem philip & simon till uddevalla och Ljungkile, sen åkte vi hem till mig igen och gjorde egen pizza. och nu är joel i uddevalla, och jag har tråkigt. funderar på om man bara ska ta det lugnt ikväll, typ ligga i sängen och kolla på robinson och köpa godis, eller om jag ska gå ner och säga hej till lite henån folk som ska till stenungsund och gå ut ikväll, eller om jag ska supa till och åka med dom till stenungsund? tveksamt asså!
förresten jag har kommit på att det är ju bara några veckor till julafton typ 3 ? och jag har inte köpt en enda julklapp. någon som har några tips? vad man köper till sin familj i julklapp? pappa & lillebror är ju verkligen svårast.. kommentera om ni vet något bra!





Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0