Lalala

Idag som alla andra onsdagar gick jag till klockan 18.00 i skolan, har filmkunskap sista lektionen och idag råkade jag somna, men filmen var faktiskt inte så jättebra.. så jag skyller på den.
Min syster ringde förut och frågade om jag kunde passa Maja imorgon och självklart kan jag det. Är inte direkt världsvan att passa en fyra månaders bebis, men jag ser det som träning för framtiden :) puss på Maja! ska passa henne en stund på fredag förmiddag också.

Börjar få lite smått panik inför julen och julklappar, vad ska man köpa? vad vill jag ha? vad ska jag önska mig?
Men nått listar man nog ut :) Det bästa denna julen är att älskling ska vara med :D

Nu ska jag dricka lite te och göra klart idrottsarbetet!




/Amanda

Kommentarer
Postat av: emelie

så jävla snygg är du amanda!

2009-12-10 @ 17:14:30
Postat av: Veronica

Mysigt ni kommer ha :D

2009-12-10 @ 19:27:39
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0