mina underbara tjejer

jag suger på att skriva, har inte haft tid eller orkat och inte haft något intressant att skriva ändå. Men igår iaf kom malin & veronica hem till mig i henån, vi drack lite te och bara satt och tjötade! sen kom jag med den briljanta ideen att vi skulle göra fläskfile fylld med pesto och risoni sallad, för det är något vi tjejer alltid gör när vi lagar mat ;) så vi bestämmde oss för att åka ner & handla sen dra ner till malins jobb och hjälpa henne och städa! sen åkte vi hem till malin och gjorde mat & drack vin. så kom Martina & carro också och vi åkte ner till mig & badade jacuzzi och drack lite mera vin. det var den bästa kvällen på länge, att bara få vara med tjejerna igen, tyvärr så saknades amanda! men nu har vi bestämmt att vi ska hitta på massa roliga saker på lovet så som vi alltid gjorde förr. Vi kom också på igår när vi satt och pratade att vi är verkligen bäst tillsammans.  mnvmac <3
sen sov veronica hos mig och det var så mysigt, var väldigt längesen!
Idag har jag varit på torp hela dagen känns det som, först träffade jag Veronica & hennes familj. Sen träffa jag Sofia  och jag tror vi var inne i varje affär typ 3 gånger! torp är inte så jävla roligt längre asså, börjar bli ganska utjötat! Jag & sofia har iaf bestämmt att vi ska ha en hel dag i göteborg på söndag, shoppa upp alla julklappspengar & bara mysa..
har varit hos jessica en sväng ikväll också kollat på anna ankas jul & suttit och tjötat, längesen jag träffade henne och snart drar hon till Idre! känns lite sorgligt att jag inte ska med eftersom dom senaste 3 åren har vi varit i Idre tillsammans på Nyår och 1 år var vi där över v.8! Men nästa år kör vi igen! ha så kul gumman :)
Nu ska jag sätta mig framför symaskinen och sy resten av kvällen tror till och med att jag ska vara uppe hela natten. för när jag väl börjat kan jag inte sluta!  


Love. N


Kommentarer
Postat av: Malin

I loove you <3

2009-12-22 @ 23:11:52
Postat av: Natalie

jag älskar dig gumman <3

2009-12-23 @ 02:20:04
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0