sömnlös natt

Natten till idag, har inte sovit nånting, försökte hur länge som helst vrida och vända på mig kolla lite tv, sitta vid datan för att göra mig trött men ingenting gick. Så till slut gav jag upp, laddade ner nyaste one tree hill och gossip girl avsnitt och en film som hette allt för min syster, och det var den bästa filmen jag någonsin sett! Handlade om en familj där ett utav barnen får cancer när hon är liten, mamman & pappan bestämmer sig då för att skaffa ett till barn som kan donera olika kroppsdelar m.m. till den sjuka tjejen. Men till slut orkar dom inte mer fyfan vad sorlig den var. Grät från att den börja till slutet! helt sjuk bra den MÅSTE ni se :)
Åkte till Uddevalla med halv 8a bussen gick hem till fannie sen gick vi tillsammans till skolan, satt inne i sy salen med tjejerna och bara tjöta, sen hade vi samhäll & religion resten av eftermiddagen! Och eftersom vi tar studenten nu så har vi kommit på att det finns massa saker vi måste göra innan dess som t.ex. sno julgranen som stor i entreen och ställa den i vårat omklädningsrum och det var precis vad vi gjorde idag! Hade världens läge där både vaktmästaren och dom i receptionen var borta så sofia tar tag i julgranen och springer till omklädningsrummet och vi ställler in den i duschen haha! så nu är första uppdraget gjort! men väntas många fler & värre saker. . .
Nu ska jag kolla på tv och vänta till klockan 21:00 när greys anatomy börjar :)





Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0