Ufo hit, ufo dit!

Har religion i nu, skriver om världens största ufo-organisation, Rael ! I början var det ganska kul, men nu är det bara jobbigt.

Här är en bild på Jave, som är Elohim "folkets" president?
Själv tycker jag att han/den/det ser ut som jesus..

Idag blir det utgång för att fira Gabbi :D, kommer nog bli kul! Men först ska jag gå i skolan till klockan 6, har filmkunskap.. som tur är har veronica också det så jag är inte ensam :)
Älskling klarade sin uppkörning idag, så nu har han bara teorin kvar, GRATTIS <3 snart ska jag också börja ta mitt körkort, vecka 1 och 2 blir det intensiv kurs. Hoppas jag klarar det, vill verkligen ha körkort nu!

Måste kila! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0