sista veckan i huset och på praktiken.

Kom precis hem från praktiken, sista veckan sen har jag loooov! dricker en red bull och ska snart börja packa ner mitt rum som jag har bott i i hela mitt liv (nästan), resten av huset är snart tomt, bara mitt rum kvar.. orka börja packa. Jag har fått hur mycket som helst av pappa som han inte kan ta med sig. det är bra att ha tills jag ska flytta hemifrån, hoppas inte det dröjer allt förlänge bara.
Imorgon är det exakt en månad kvar tills balen, sen är det bara ca två veckor till studenten, WOOOHOO!!

Nu får jag nog börja packa, tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Åh jag fäller en tår för fågelsångsvägen!

2010-04-13 @ 19:47:38
URL: http://saraand.devote.se
Postat av: Amanda

Jag med, men det ska bli skönt på ett sätt. Vi tar med oss alla roliga minnen härifrån och skapar nya i Kungshamn :)

2010-04-13 @ 21:48:31
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0