22.20

Först och främst, grattis emelie & gabbi på eran födelsedag!

Igår blev det en heldag i Göteborg med Sara hände en hel del saker haha, bla att en kille fick en planka ( eller en stor planch, stavning? ) i huvudet precis när vi gick ut från ett sushiställe, han fick en hel kopp te över sig och ont i huvudet. Tänk om det var vi som gjorde att han fick den saken över sig? pinsamt i så fall! Fick med mig två julklappar hem iaf. Förra året köpte jag alla julklappar dagen innan julafton (Y) så för att vara mig är jag ute i god tid i år. Imorgon åker min bror till New York, fan vad avundsjuk jag är, men har önskat mig lite saker därifrån iaf :) får se vad han kommer hem med.
Idag vaknade jag och älsklingen seeent, men fan vad gött det är att sova! åkte hem vid 3 och gjorde lasagne till mammi och mig.

Nu blir det mysteriet på greveholm avsnitt 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0