30 december

Nyår imorgon och jag känner mig inte ett dugg taggad.. Tycker faktiskt inte ens om nyår, det är så jäkla överskattat, plus att det blir aldrig som man tänkt sig.
Köpte en försenad julklapp till mig själv förut, en ny kamera, fick en förra året i julklapp men har tröttnat på den nu
( inte för att jag har använt den särskillt mycket men ändå ) så den ska säljas. Någon som är intresserad? ;)

Tänk om mamma hade varit hemma nu, då hade hon blivit förvånad över det jag ska göra nu, jag ska börja läsa en bok.. Undra om jag blivit sjuk? hatar egentligen att läsa, men någongång måste man kanske börja. Box 21 heter den, ska tydligen vara bra enligt mamma, men hon tycker iofs att alla böcker är bra...



Den nya kameran.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast box 21 är braaaaaaa ;)

2010-12-31 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0