bloooond

har precis stått och dragit slingor på mig själv i över 1 timma, så nu sitter färgen i och jag hoppas på att jag lyckas få en fin färg och inte någon gul, vit, orange färg som jag har lyckats med tidigare! :)

Var i skolan lite efter 8a idag men var bara där till 10 sen tyckte jag det var dåligt att dom stängt av matsalen, så då gick jag med Joel när han slutade jobbet och handlade tacos och kollade på film! :) sen vidare till körskolan vid halv 2!  Nu måste jag sätta mig och plugga på provet i religionen och körkorts teorin, det finns faktiskt andra saker som lockar mer t.ex. lägga mig i sängen och somna till en bra film!

Men jag är förbannad, beställde saker från Modekungen för kankse 3 veckor sen, stog att dom skulle komma efter 5 dagar ungefär? vad hände där? har ringt till dom och frågat dom sa att dom skulle komma förra veckan men det gjorde dom inte! sen fick jag hem räkning idag på grejerna? men har fortfarande inte fått dom? jävla internet sida!



jag har världens bästa pappa!


Love. N

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är idioter på modekungen, beställde där för ett tag sen så hade jag betalat innan jag hade fått grejerna sen när jag fick dem såg dem inte alls ut så som dom gjorde på sidan så skickade jag tbx det, men fick ringa massa gånger för att jag inte fick tbx pengarna, sen efter 2 månader så fick jag mina pengar! kass sida!!!

2010-02-09 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0