working class hero

Imorgon drar vi till Stockholm :D längtar riktigt mycket, men kommer sakna älsklingen! :(
Min bror ringde mig igår och frågade vilken färg jag ville ha på min nya iPhone som jag ska få av honom, eftersom jag har jobbat röven av mig med alla pälsmössorna, och självklart vill jag ha svart! Men måste fixa lite med mitt abonnemang jag har nu så ví kan köpa den!
Ska bli riktigt mysigt att åka upp till honom, gå på stan, fika, shoppa, äta god mat och bara va.

Skrev klart min sista uppgift i svenskan igår, när älsklingen tränade, fan vad jag skrev. heja mig!



CHRISTOFFER NORMAN! <3


Kommentarer
Postat av: Maggie

Aah vad harligt det later!!! Sthlm, shoppa, mysa & hanga med brorsan, underbart :-D <3

2010-02-11 @ 17:36:48
URL: http://magdalenanoaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0