you're everything

jag håller med dig mandis, vi måste ha lite förändringar. Vi får nog ta och ringa upp veronica så att hon kan hjälpa oss :)

den här veckan har gått så fruktansvärt fort, tisdags åkte jag in till uddevalla, satte mig på Cactuz med kusin amanda, vi har inte träffats på ett tag och hade verkligen mycket att prata om! vi satt där i mer än tre timmar, pratade om allt mellan himmel och jord. Men mest om våran fantastiska morfar, som vi saknar sjukt mycket! jag kom och tänka på en dikt som min syster visade mig för jätte längesen, kärlek är precis som vinden, man kan inte se den men man känner den. precis samma med dig morfar, jag kan inte se dig längre, men jag känner att du är med mig vart jag än går!

efter vi vart på cactuz gick jag iaf hem till harry, och träffade joel. sen tog vi bussen till henån, hyrde film och låg uppe hela natten! :) Sen på morgnen var jag alldeles för trött för att åka till skolan, så jag låg kvar i sängen! vaknade nog runt 1 tror jag, sen åt vi våfflor, spelade lite spel, hyrde film igen och bara mös hela dagen sen åkte vi till mcdonalds, köpte med oss lite mat och hälsade på casandra, tobbe & hedlund.. :) sen fick jag så fruktansvärt ont i magen, så vi åkte hem till henån igen la oss i sängen och myste hela kvällen.. vaknade idag och hade fortfarande ont så stannade hemma från skolan och vaknade ännu senare, halv 3 ? hur lyckas vi alltid sova bort hela dagarna? vi åt frukost och sen kom Philip och hämtade joel! :) Nu har jag ätit lite mat och ligger i min säng och väntar på Gina, ska färga hennes hår och ta de lugnt!  Och i morgon ska jag till skolan igen :)

nu ska jag hoppa in i duschen och städa mitt rum lite :)



Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0