warm love

Igår åkte älsklingen med mig hem, jag lagade köttfärssås och spagetti, och så åt vi körsbärstomater, oliver och fetaost, muuuums! fast jag åt vitkål istället för spagetti.
Sen så badade vi bubbelbad, drack lite champange och åt frukt, mys!
Imorse när jag skulle gå upp och åka till skolan mådde jag skitdåligt, mådde jätteilla och hade ont i kroppen, så idag har jag varit hemma, tråkigt när haris åkte bara...
Nu har jag ätit grapefrukt och vindruvor!

Ska jobba senare också och skicka iväg en pälsmössa!

tjingtjing!



Kommentarer
Postat av: kajsa

åh va härligt ni har haft det då! firat nåt speciellt? :D

2010-01-22 @ 23:19:04
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nää, jag gjorde det bara mysigt :)

2010-01-23 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0